Tema: Re: REQ:daily auto
Autorius: ukw
Data: 2011-12-22 10:28:06
checbekas. kablio nera ir nebuvo ir nera reikalo su piderastiska masina
(pasatistu leksika) tampyt priekabas su meshlu (kaimo svajone).

rida apie 276 000 (tingiu eit ziuret, bet panasi). ar buvo atsukta - nzn.

tvarkyt visada gali surast ka, net ir pas masina ish salono paimta naujutele
:)

siaip smulkiu pabrozdinimu yra kaip ir pas visas 18 metu senumo geldas. dar
stabdant pavibruoja stabdziu diskai, bet taip vos juntamai ir vairo ish
ranku neplesia. ai, dar prietaisu skydelio plastmasinis stikliukas iskiles,
pats iskeliau kazkada kai nustojo degt pasvietimo lempute ir stuktelejau su
kuloku :) bet to iskilimo ir nesimato, jei nezinai kad jis yra.

tiesa, variklis 1.6. kazdada rudeniop dar Staska voztuvus reguliavo.

pardavimo priezastis: autoukio upgreidas, bo caravele keiciama kabluku,
poniai citrina nefengshui, ji nori mazo ir su automatine pd.

tai kol ash su caravele norvegijoj, ponia pajodys kablukeli. per ta laiko
gal rasiu ka fengshui, kas jai itiktu.