Tema: Re: REQ:daily auto
Autorius: ukw
Data: 2011-12-22 09:55:45
baik baik tik cia svajoti :)

jei nebaisu, galiu pasiulyt XANTIA su dujomis ipurskiminemis.  nepuna.
remontai nebrangesni nei golfo. o ir remontuot manau nereiks, bo viskas kaip
ir tvarkoje. TA iki 2013 04. viskas veikia, ishkyrus viena galinio stiklo
sildymo siuliuka :)

duju vidurkis man gaunasi 9-10 litru, malantis VILNIUS-KAUNAS ir tarp ju.

tiesa, mano tapke inteligentiska.