Tema: Re: REQ:daily auto
Autorius: ukw
Data: 2011-12-22 10:14:00
uodega kilnojasi ir ne tik uodega, bet ir priekis. kai buna vasaros
potvyniai, tai smagiai persibrendam o ziema tai ish kiemo ishvaziuot
nesunku, nesedi ant dugno.

daugiau jokiu kilnojimosi privalumu nematau ir kasdieniam gyvenime nu jie
niekaip nereikalingi. nebent bagazinej bulves veziot, tai tada galas
nenuseda ir vistiek atrodo kad masina tuscia :)

PM tingiu rasinetis. kaina masinos 2000 lt. smulkios derybos imanomos.
reikalai tvarkomi iki kaledu, bo paskui ishlekiu ir pasirodysiu tik po
naujako.

mano pm tomas subas.lt