Tema: Re: dyzelis ir ziema
Autorius: svyt
Data: 2011-12-30 21:26:30
nu jo pasitaiko kad per kokia pompa per nakti isbega...(mano atveju tai
nebrangios masinos su dar pigesniu varikliu, bet vistiek nemalonu, nekalbant
apie tai kad panasus fokusai tikrai itiketini) turetu suveikt kokia tai
apsauga jei tepalu spaudimas ar temperatura virsija norma. tik du davikliai
su isjungimo funkcija. tepalu galima esamu davikliu pasinaudot, tik reik kad
but su uzdelsimu, o tai vesis ir iskart gesins. dabar kai zmona vazineja,
kyla noras ir siaip padaryt tokia apsauga, kad gesintu varikli uzsidegus
tepalu lemputei ilgiau nei kokiom 3-5 sek.
Diskutavau pries penkmeti apie tokia signalizacija vienoj firmelej kuri jas
irengineja, sake kad pigios tokios signalizacijos sistemos buna kad
uzsiklinija ir supjauna starteri ir pan, man siule kazkokia pazangia su
atbuliniu rysiu uz 1800lt, galbut ten yra numatyta ir sitai.

--
vyt/ /