Tema: Re: dyzelis ir ziema
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-19 09:50:52
On 12/14/2011 10:59 AM, Evaldas wrote:
> "Andrej"<nera@nera.lt>  wrote in message
>
> OK, OK, jau itikinot, kad tie papildomi 0,2 kW daxuja prideda prie variklio
> isskiriamu 5...10 kW silumos pavidalu.
> Net pavydas ima kokie jus cia visi protingi.

nu as skaiciu nzn ir tikrai nematavau kiek ten tu kilovatu, bet
susitvarkius tas pasildymo zvakes silta ora zenkliai greiciau pradeda
pusti. 2.5 TDI. be ju ziema per 10 km variklis nesusildavo. dabar jau uz
1 km silta pucia.
o jei periimt tavo stiliu - tai man pavydas, kai zmones jauciasi uz
gamintoja protingesni. turbut siaip sau gamintojas originaliai montavo
tuos sildytuvus, kad daugiau laidu po kapotu butu?