Tema: Re: dyzelis ir ziema
Autorius: MumZer
Data: 2011-12-19 10:27:02
Kaip bebutu, as skaiciuoju auto sanaudas tris metus I prieki.
I sanaudas ieina kuras, eksploatacines islaidos ir auto nuvertejimas. Jei idomu, tai ir pinigu kaina iskaiciuoju..
Kazin kas daugiau nuvertes: plikas naujas kyvis, ar toks pat tik 4-5 metu senumo?

O tada sudejus visas sanaudas per metus ziuriu ar galiu sau leisti toki daikta.
Man gaunasi, kad 22-26klt kainuojanti auto per metus iskaitant viska (ir kura) atsieina apie 10klt
Juokingiausia. Kad 6klt kainuojantis dabartinis kibiras per metus atsieina 7-8klt...