Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: Exo
Data: 2011-09-13 10:52:08
ne nu aš sutinku, jis nėra trumpas ir paprastas bet...

Exo


"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:j4n1hs$rhv$1@trimpas.omnitel.net...
> parasyk, paziuresiu ar uzpis
> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
> news:j4n1ee$rci$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ple žinok jei apie laguna tokio lygio postą parašyt... tai bijau kad 
>> užsi3,14um skaityt :)))
>>
>> Exo
>>
>>
>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
>> news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna
>>>
>>> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message
>>> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!!
>>>>
>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau
>>>>> (tikiuosi autorius nesupyks):
>>>>>
>>>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta
>>>>> ir
>>>>> turesi. momentai:
>>>>>
>>>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish
>>>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so 
>>>>> so.
>>>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio
>>>>> arba
>>>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta 
>>>>> atkreipti
>>>>> demesi.
>>>>>
>>>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet
>>>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai 
>>>>> (keiciamas
>>>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir 
>>>>> veliau
>>>>> nebemontavo.
>>>>>
>>>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
>>>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas
>>>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu
>>>>> tasku.
>>>>> pakeitus problema nesikartoja.
>>>>>
>>>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is
>>>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija
>>>>>
>>>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas 
>>>>> jau
>>>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras
>>>>> naujienas:
>>>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
>>>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu
>>>>> remontas
>>>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu
>>>>> kontaktu
>>>>> reikia kreiptis cia:
>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568
>>>>>
>>>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai
>>>>> uzsisakyti
>>>>> galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera 
>>>>> komplektacija
>>>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a,
>>>>> nuoroda
>>>>> yra cia:
>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 ,
>>>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera
>>>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga
>>>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni 
>>>>> apie
>>>>> 25
>>>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.
>>>>>
>>>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai 
>>>>> uztenka
>>>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is
>>>>> galingesniu
>>>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo
>>>>> toki
>>>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
>>>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".
>>>>>
>>>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir
>>>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip
>>>>> megstantis
>>>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
>>>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu 
>>>>> skambeti
>>>>> be
>>>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar 
>>>>> neislindo.
>>>>>
>>>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant
>>>>> toks
>>>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste),
>>>>> bet...
>>>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
>>>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas,
>>>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
>>>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo.
>>>>> dabar
>>>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas
>>>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
>>>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas
>>>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa 
>>>>> w211
>>>>> su
>>>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).
>>>>>
>>>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia
>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .
>>>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir
>>>>> naudingos medziagos.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> 
> 
>