Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: spakainas
Data: 2011-09-13 10:25:40
Papostinsiu esquires atsakymą į mano klausimą ta pačia tema kiek seniau 
(tikiuosi autorius nesupyks):

siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta ir
turesi. momentai:

1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish
amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so so.
neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio arba
trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta atkreipti
demesi.

2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet
noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas
budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir veliau
nebemontavo.

3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas
radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu tasku.
pakeitus problema nesikartoja.

4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is
kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija

5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas jau
brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras naujienas:
1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu remontas
atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu kontaktu
reikia kreiptis cia:
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568

6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai uzsisakyti
galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera komplektacija
jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, nuoroda
yra cia:
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 
,
labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera
savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga
susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni apie 25
mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.

jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai uztenka
(kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is galingesniu
dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo toki
visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".

3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir
320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip megstantis
sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti be
jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar neislindo.

dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant toks
ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), bet...
toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas,
nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. dabar
priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas
uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas
"rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa w211 su
juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).

pasiskaitymui kruva linku yra cia
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 
..
aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir
naudingos medziagos.