Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: Veikejas
Data: 2011-09-13 10:36:19
kaip 2005+ mashinai bedu svelniai tariant netruksta, savininkas tikrai 
nenuobodziaus, patartina turet savo garaziuka :)

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net...
> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau 
> (tikiuosi autorius nesupyks):
>
> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta ir
> turesi. momentai:
>
> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish
> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so so.
> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio 
> arba
> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta atkreipti
> demesi.
>
> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet
> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas
> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir veliau
> nebemontavo.
>
> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas
> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu 
> tasku.
> pakeitus problema nesikartoja.
>
> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is
> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija
>
> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas jau
> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras 
> naujienas:
> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu 
> remontas
> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu kontaktu
> reikia kreiptis cia:
> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568
>
> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai 
> uzsisakyti
> galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera komplektacija
> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, 
> nuoroda
> yra cia:
> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 ,
> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera
> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga
> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni apie 
> 25
> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.
>
> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai uztenka
> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is 
> galingesniu
> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo 
> toki
> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".
>
> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir
> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip 
> megstantis
> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti 
> be
> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar neislindo.
>
> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant 
> toks
> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), bet...
> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas,
> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. 
> dabar
> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas
> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas
> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa w211 
> su
> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).
>
> pasiskaitymui kruva linku yra cia
> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .
> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir
> naudingos medziagos.