Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: Veikejas
Data: 2011-09-13 10:37:36
tai kad ta lagunai iki merso dar toli :D


"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net...
> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna
>
> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message 
> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net...
>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!!
>>
>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau 
>>> (tikiuosi autorius nesupyks):
>>>
>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta 
>>> ir
>>> turesi. momentai:
>>>
>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish
>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so so.
>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio 
>>> arba
>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta 
>>> atkreipti
>>> demesi.
>>>
>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet
>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas
>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir 
>>> veliau
>>> nebemontavo.
>>>
>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas
>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu 
>>> tasku.
>>> pakeitus problema nesikartoja.
>>>
>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is
>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija
>>>
>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas jau
>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras 
>>> naujienas:
>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu 
>>> remontas
>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu 
>>> kontaktu
>>> reikia kreiptis cia:
>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568
>>>
>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai 
>>> uzsisakyti
>>> galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera komplektacija
>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, 
>>> nuoroda
>>> yra cia:
>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 ,
>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera
>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga
>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni 
>>> apie 25
>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.
>>>
>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai 
>>> uztenka
>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is 
>>> galingesniu
>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo 
>>> toki
>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".
>>>
>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir
>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip 
>>> megstantis
>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti 
>>> be
>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar neislindo.
>>>
>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant 
>>> toks
>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), 
>>> bet...
>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas,
>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. 
>>> dabar
>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas
>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas
>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa 
>>> w211 su
>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).
>>>
>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia
>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .
>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir
>>> naudingos medziagos.
>>
>>
>>
>
>