Tema: Re: Kur pilates kura?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-09-13 07:52:23
ne problema, bet jei transportas iki gamyklos eikvoja 40% isgaunamos
energijos, gamybinis procesas anra tiek, o uz siaudus dar reikia
sumoketi ukininkui, tai…. siaudai menkaverciai gi energetine prasme.

nebent kubilius paimtu stalino pypkute i dantis ir isleistu isakyma,
kad dirvonuojanciu lauku savininkai privalo auginti menkavercius grudus
ir patys po to nuridenti iki gamyklos siaudu rulonus i kito rajono cenra