Tema: Re: Kur pilates kura?
Autorius: VNO
Data: 2011-09-12 22:10:33
sakyciau net ne problema, o nuline galimybe tai padaryti.
santykis darbas+kuras/kitos sanaudos + gamyba = kosmosas.
nes , kaip sakiau, neteko girdeti tokio gamybos budo.

siai, dienai, neziurint i kaina (kalbu apie masine gamyba)
- ten kur karsta - veidrodziu laukai;
- skandinavai - drozles, brazilija - atliekos is augalu;

dar yra ziurima i galimybe daryti kura is kazkokiu ten dumbliu, bei bakteriju.
kas kol kas yra kosmosas irgi.
nekalbant jau apie saules kolektorius ir saules baterijas.

VNO