Tema: Re: Kur pilates kura?
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-08 23:36:11
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message news:j4b7pj$73k$1@trimpas.omnitel.net...

> C'mon, nedarykite man juokinga. Lukoilas ves norvegiska nafta?

nafta ne, kiek pamenu buvo kazkada spaudoje kad Lukoilas ir dar kazkuri kompanija tanklaiviais isivezines kura ne ju nedziugina mazeikiu kaina, ir kuro kilmes salis buvo tikrai ne rusija.

> Tu berods jaunas dar ir matyt negali prisimint, kas Lietuvoj dares pries
> 20 metu ir kaip Paleicikas cia sklaidesi. Vienzo panasiai kaip Borisovas
> pries 10 metu. Dabar speju Suvirintojui ateina laikas po metu vel pradet
> visus gyvent mokyt. Nors emigruok is to isiucio, b^%$#@!

del jaunas - aciu:)
o pries 20 metu- prisimenu.
ir kalbant apie svarscika- tai jau RU maziau kalta nei vietinis mentalitetas- balsuoti nemastant galva.
ir mane tai siutina ne maziau nei tave, taciau telieka rast galimybe is to pasisaipyti- akip tu tai pakeisi, jei didziajai daliai realybes nerei- reik iliuzijos, lozungu, graziu pazadu.
Ir kaip teliukai eis ir balsuos.

geriausias kvailumo pvz- Valinsko sobla- klaunu kompanija isrinkom, o po keliu men jau nepopuliarus.
Kokio gudrumo reikejo but , kad uz juos balsuot- o ejo balsavo.

Nemegstu bet kokiu krastutinumu ir zmoniu tesugebanciu matyt tik juoda ir balta.