Tema: Re: Kur pilates kura?
Autorius: svyt
Data: 2011-09-09 08:57:27
reikt suvokt, kad lietuva iki juodosios juros buvo ne lietuva, o karine
sajunga kaip dabar nato, tai nieko bendro neturejo su paciais lietuviais,
musu teritorija ir liko maza tais laikais, musu ainiai gales girtis kad
lansbergio valdymo laikais es apeme ispanija, italija, ir svedija, kitais
zodziais saliara pildavom ar savo zirgus girdem ten.,ir dar nujodavom pigios
zoles i gudija.

--
vyt/ /