Tema: Re: vw touran - verta/neverta
Autorius: Vidas
Data: 2011-09-12 18:21:07
Vat ir nebutinai.

Turejom 2007u 2.0tdi highline su DSG kaip seimamobili. Vaziavau ir
dziaugiausi. Man vairuotojo kedej budavo miela ir malonu. Porasyk issedejau
ir po 1000+ km - net labai nepykino po to ;)
Nezinau kaip paciam sektusi sedeti, bet vaikai nesiskusdavo galinemis
sedinemis.

Pirkom 5iavieti. Tilpdavo viskas "ko gal prireiks". Darbo dienomis zmona juo
po Vilniu maldavosi. Zinoma, ne bavariskas kupe ar sedanas, bet del patogumo
nusiskundimu nesusilaukiau.

Ir pabaigai: "susitikus" nosimis su volvo 850 prie suminio TURBUT ~100km
atsipirkta isgasciu + keliomis melynemis (saugos dirzu kontakto vietose).

Vienzo - vien pliusai ;) tam gyvenimo tarpsniui (isigijom pries gimstant 2am
kinderiui).

Vidas

P.S. Manyciau, kad pasitenkinimas nuo komplektacijos gan stipriai priklauso.