Tema: Re: vw touran - verta/neverta
Autorius: eex
Data: 2011-09-12 12:53:59
na didesnio poreikio auto atsirado pagausejus seimai. ir siek tiek knisa,
kai keliaujant kur prie juros ar i gamta i dabartine vectra (sedanas) reikia
kaisioti daiktus, krauti kazkur po sedynem kazkokius maisiukus ir pan... :)
manau zinoma situacija :)
kad 1.6 persilpna tai aisku, bet su ja nebus tikrai lakstoma, ir nebus
kraunama iki max (nors i 2.0 tikrai nespajauciau jei rasciau). man tik
idomu, ar tas motoras nera koks ydingas is pat gamyklos, kaip kad pvz opelio
1.6 eda tepalus ir pan (su opelio 1.6 pats turiu nekokios patirties, ir ant
to pacio greblio uzlipti bijau :) ).
o koks butu talpus golfo klases auto ne universalas?  beje, kas tourane yra
sudetingo? pakaba?

"tranzoo"  parašė naujienų news:j4kh5l$r0u$1@trimpas.omnitel.net...

man patinka. mieste puiku. 1.6 man asmeniskai butu persilpna.

bet jei nereikia 7 vietu - as galvociau apie golfo klases auto. jie ir
paprastesni ir pigesni.