Tema: Re: vw touran - verta/neverta
Autorius: eex
Data: 2011-09-12 15:14:33
na nebus su ta masina daug vazinejama. tai bus antra masina seimoj. gyvenam
mes elektrenuose, ir i vln ar kns (miesto rezimas) tikrai bus vaziuojama
labai retai. pagrinde kazkur vietoj palekt, arba iki kokio pajurio
neskubant.... mes dabar kaip antra masina turim astra G,  su 1.6 benzu. maza
ji mums pasidare - tai cia viena, o antra - eda tepalus tas 1.6....

"Vytautas"  parašė naujienų news:j4kqqt$9vq$1@trimpas.omnitel.net...

kodel gi? manau betkokiu atveju 1.6 pagal ekonomija tikrai bus nekas, nes
masina pakankamai didele. golfui ar a4 ir tai man per mazai 1.6 buvokazkur

"eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message
> ne, dyzelio tikrai nenoriu.
>
> "Vytautas"  parašė naujienų news:j4kq5h$8ql$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai paieskok dyzelio. bus zymiai smagiau vaziuot. zafirai uztenka 120ag
> 1.9
> variklio
>
> "eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message

>>> 1.6 eda tepalus ir pan (su opelio 1.6 pats turiu nekokios patirties, ir