Tema: Re: vw touran - verta/neverta
Autorius: eex
Data: 2011-09-12 17:07:40
skiriasi kazkuom tie xe1 ir xe... ir niekas neuzsiims ten variklio keitimu.
plius ten automatas, gal ir blokai skiriasi?
beje, o imanoma ka padaryti su mano astra (x16xel)? ten seip istorija idomi.
as perdaug neemiau i galva to tepalo emimo, pokol nepradejo dumyt uzkurus
(ismesdavo nebloga melynu dumu debesi). susiradau vietoje (elektrenai) toki
servisiuka, sako pakeisim gumytes (nu logiska, jei meta duma uzkurus).
pakeite. kad dare nemokedami supratau, kai grazino masina su besipurtanciu
motoru. mol uzsikises kuro purkstukas. nors kad ten ne tai, akivaizdu buvo,
nes is dusliarkos nese benzu. blogai buvo dirza uzdeje (per viena danti
kazkaip nepataike). patys jau neapsieme taisyt - autoholikai sutvarke :)
variklis dabar dirba normaliai, bet tepalas kaip dingo taip dingsta. beje,
uzmynus tapke meta melyna duma (nu anksciau to kazkaip nepastebejau, bet
labai intensyviai ir netikrinau). dabar jau pastoviai dega check engine.
meta klaida - egr voztuvas. anksciau (pries tu gumyciu keitima) ismesdavo
irgi ta pacia klaida, bet karta i pora menesiu. klaida pati dingdavo. tai
nezinau dabar, ar ten kazka xebra pribure, ar tas voztuvas uzsiterse nuo
ismetamu dumu - tiesiog tingiu gilintis. o seip masina vaziuoja tvarkingai,
variklis dirba kaip laikrodis. gal kiek kuro daugiau dabar ima, bet mazai
vazinejat neaktualu labai.
kadangi tu pats esi susidures su tais ekotekais, gal galima kazka ir su
situom idomaus padaryt?

"Staska"  parašė naujienų news:j4l1es$l03$1@trimpas.omnitel.net...

"eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message
>  tepalo 1000km manyciau nera normalu.
> beje, gal tau teko kada krapstyti vag'o 1.6 benzinini motora
> (2000-2003m.)?

Kaip suprantu kalba apie FSI. Tai tokiam teko tik grandine i vieta statyt po
to kai shudarankiai rankas prikiso. Daugiau nedares nieko.

>tevukas turi astra su x18xe - eda tepalus kaip turi buti

Turiu perrinkta X18XE1 varikli ant pardavimo :) Su naujais ziedais, gumelem
ir pan..