Tema: Re: rekomenduokit elektrini dantu sepeteli
Autorius: Ruta
Data: 2011-09-09 13:40:11
Am 09.09.2011 06:40, schrieb svyt:
> medicina nesikeicia 1000 metu, mano tevai gydytojai, tai pamenu tevas
> snekejo apie tai, kad ateina jaunas gydytojas jis tuoj prisiskaites naujoviu
> diagnozuoja kas treciam liga kuri pasitaiko tik 1 is 10 000. bet is kitos
> puses, priprates prie tipiniu atveju patyres gydytojas gali tokios ligos
> nepastebet, ir nepastebi kaip taisykle savalaikiai. tas pats apie
> naujoviskus gydymo metodus, jie praktiskai niekad nebuna geresni, jei
> operacija paprastesne, ji bus greiciausiai rizikingesne, siulyciau jei yra
> pasirinkimas visad rinktis konservatyviausiai gydymo metoda, iskyrus kai
> [...]

Nu jau, 1000 metų.... Nesakyk, ypač kas liečia chirurgines intervencijas
ar odontologiją - vien per pastaruosius 20-30 metų kaip dangus ir žemė,
čia vien tik iš savo šeimos patirties.

Konservatyviausias IMHO lygiai taip pat blogai ar gerai, kaip ir
naujausias. Ir, galų gale, šiaip ar taip viskas atsiremia į konkretaus
gydytojo sugebėjimus - tiek diagnostinius ("pamatyti" ligą), tiek
amatininkiškus (naudotis vienokiais ar kitokiais įrankiais).