Tema: Re: rekomenduokit elektriná dantø ðepetëlá
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-05 14:17:53
On 09/05/2011 01:50 PM, svyt wrote:

> Beto, zinau kelis artimus zmones kuriems jau virs 50 ir turi sveikus dantis,
> nors ju niekad nevale, atvirksicai, valanciu su sveikais dantimis nemaciau.
> kazko itariu kad dantu valymas reikalingas tik del grozio ir pastos
> gamintojams.

galiu paliudyt, mano senelis 80 metu jau. visa gyvenima alaus bonkes su
dantim atidarinejo, todel turi kelis nuskeltus. dantu sepetuka turi
daugiau del mados ir vaizdo. dantys sveikesni uz mano, nors as jais
stengiuos rupintis. turi pora plombu ir nei vieno israuto ar apvilkto.
beje, kiek pamenu is savo stomatologes pasakojimu, tai dauguma dangu
pradeda gesti is vidaus. kai jau pradeda matytis virsuj, viduj buna
isgedes smarkiai. tai kazkaip su valymu nebasiai susije...