Tema: Re: rekomenduokit elektrinį dantų šepetėlį
Autorius: lllll
Data: 2011-09-06 10:34:33
Dar yra labai faini minkštučiai Elgydium šepetėliai, tik ne visur - radau
vienoj vaistinėj prie Žalgirio klinikos, ten nurodomas smulkumas ar
minkštumas... 15/100 ir pan. Sakė, skirta pooperacinei priežiūrai...

lllll

"tranzoo"  wrote in message news:j44epc$m6b$1@trimpas.omnitel.net...

nusipirk vaistinej elgydium dantu pastos ir minksta sepeteli.

jei po dvieju savaiciu apmazes kraujaviomas - galesi eiti pas mano dantu
gydytoja.