Tema: Re: Q: rekomenduokit elektrinį dantų šepetėlį
Autorius: keturi
Data: 2011-09-07 12:42:31
On 2011.09.04 17:03, Nikodemas wrote:
> Prireikė elektrinio dantų šepetėlio, noriu pakraunamo ir panašiai.
> Orbit-B Vitaly - kaina nesikandžioja ebay, Orbit-B Triumph - gerokai
> brangesnis, nežinau ar man tokio reikia.
> Kokį naudojat, kas naudojat?

Rekomenduoti kuris geresnis negaliu (p.s. galvutes tinka vienodos ir tam
ir tam). Pats jau kelis metus naudoju Trumph. Normalus. Taciau
nepasakyciau, kad isvalo taip, tarytum dantys butu kaip is reklamos. Cia
nuo genu priklausantis dalykas :) Taip, kad svariai isvalo -
nesigincinu. Bet gal to ir uztenka. Cia daugelio nuomone, kad nuvalo ir
emali, tai siaip yra ivairiu galvuciu, tame tarpe ir Sensitive
(http://www.oralb.com/products/sensitive-brush-head/), kur sereliai
minksti. Juk ir paprastu sepeteliu yra ivairiu (Soft, Medium ir pan.).
Beje, Triumph nevalo sukamaisiais judesiais (ratu), o daugiau kaip
vibracija, o dar tiksliau ratu bet ne pilnu, o kokiu ketvirtadaliu rato
i viena puse, po to i kita (t.y. tikrai ne ratu). Pilnai pakrauto
uztenka 5-6 kartams (mano naudojimo iprociu). Galvutes reikia keisti
kaip ir paprastus sepetelius - kas tris menesius. Beje, as valausi ryte
su paprastu sepeteliu, o vakare su Triumph :) Toks iprotis..
Daugiau nezinau ka pasakyti :) gali klausti jei ka.