Tema: Re: Kas is cia esanciu turi ULO piloto licenzija?
Autorius: Zigmas
Data: 2011-08-24 11:51:24
turiu ta flight simulator, turbut su tikru lengviau skristi nei su tuo
flight simulatoriu, mygtuku daug nespeji nieko suspaudyti, nei uzsparniu
pakleti, nei stabdyti ir t.t. Nebent special joystika nusipirkus gal ir
lengviau butu.
Tai sitie Flight design lektuvai 6 vienetai lietuvoje tik yra ir visi
priklauso alfa pilotu klubui.