Tema: Re: Kas is cia esanciu turi ULO piloto licenzija?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-08-24 11:01:33
teisingai sako. Britva palygint su lėktuvu, nieko nekainuoja.

On 08/24/2011 10:23 AM, Zigmas wrote:
> As tik taip sakau, kad cia visi sako kad brangus malonumas, palyginus nieko
> cia brangaus, dar pigiau nei su kokia britva turbut lakstyti, tik kad
> licenzija gauti truputi kainuoja. O jei veliau su finansais bus nekas, tai
> prasitesti visada galesi minimum investaves. O skraidyti tai tai kiek
> finansai leis tiek skaraidysiu, tikrai ne 5 valandas per metus.
>
> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message
> news:j3275b$be2$2@trimpas.omnitel.net...
>> ðitais, o tai kam ta licenzija, jei skraidysi per metus valandà ir vien
>> dël to, kad jà pratæst? :)
>>
>>
>> On 08/24/2011 09:33 AM, Zigmas wrote:
>>> tai sakau kad idealiausias variantas yra nuomotis - paskraidai, atiduodi
>>> ir
>>> rami galva. Aisku nuoma turi savo minusu - atsikeli sestadienio ryta,
>>> paziuri per langa, o grazus oras gerai butu paskraidyti, bet ta diena
>>> visi
>>> lektuvai uzimti, nu ir baigiasi viskas tuom. O savo skaraidai kada nori.
>>>
>>> Pagal ULO taisykles licenzija galioja 5 metus, jei nori pratesti,
>>> paskutinius 12 men turi buti praskrides 5 valandas, is ju 2 valandas
>>> skirtinguose aerodromuose.
>>> Aisku tas 5 valandas per 5 metus paskraidyti yra labai mazai, bet tarkim
>>> jeigu nera galimybiu finansiniu, tai manau per 5 metus sukrapstysi tuos
>>> 1000
>>> litu 5 valandom,kad pratesti licenzija
>>
>>
>
>