Tema: Re: Kas is cia esanciu turi ULO piloto licenzija?
Autorius: Zigmas
Data: 2011-08-24 09:02:37
tai kad kapitalke darai kas 2000 skrydzio valandu, o 2000 valandu nuskristi
tai yra ka veikti. As ir girdejau kad eksperimentinis, tai taip iseina kad
su juo mokintis ir egzo laikyti negali, nes parasyta kad egzaminas laikomas
tik su lietuvoje pripazintais pagal kazkokius standartus lektuvais, o egza
laikai su tuo lektuvu, kuriuo mokinais.