Tema: Re: Kas is cia esanciu turi ULO piloto licenzija?
Autorius: Zigmas
Data: 2011-08-24 09:30:03
tai sakau kad idealiausias variantas yra nuomotis - paskraidai, atiduodi ir
rami galva. Aisku nuoma turi savo minusu - atsikeli sestadienio ryta,
paziuri per langa, o grazus oras gerai butu paskraidyti, bet ta diena visi
lektuvai uzimti, nu ir baigiasi viskas tuom. O savo skaraidai kada nori.

Pagal ULO taisykles licenzija galioja 5 metus, jei nori pratesti,
paskutinius 12 men turi buti praskrides 5 valandas, is ju 2 valandas
skirtinguose aerodromuose.
Aisku tas 5 valandas per 5 metus paskraidyti yra labai mazai, bet tarkim
jeigu nera galimybiu finansiniu, tai manau per 5 metus sukrapstysi tuos 1000
litu 5 valandom,kad pratesti licenzija