tiksu britvom isitasko daug daugiau. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j32b4r$hrj$1@trimpas.omnitel.net... > teisingai sako. Britva palygint su lėktuvu, nieko nekainuoja. > > On 08/24/2011 10:23 AM, Zigmas wrote: >> As tik taip sakau, kad cia visi sako kad brangus malonumas, palyginus >> nieko >> cia brangaus, dar pigiau nei su kokia britva turbut lakstyti, tik kad >> licenzija gauti truputi kainuoja. O jei veliau su finansais bus nekas, >> tai >> prasitesti visada galesi minimum investaves. O skraidyti tai tai kiek >> finansai leis tiek skaraidysiu, tikrai ne 5 valandas per metus. >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j3275b$be2$2@trimpas.omnitel.net... >>> ðitais, o tai kam ta licenzija, jei skraidysi per metus valandà ir vien >>> dël to, kad jà pratæst? :) >>> >>> >>> On 08/24/2011 09:33 AM, Zigmas wrote: >>>> tai sakau kad idealiausias variantas yra nuomotis - paskraidai, >>>> atiduodi >>>> ir >>>> rami galva. Aisku nuoma turi savo minusu - atsikeli sestadienio ryta, >>>> paziuri per langa, o grazus oras gerai butu paskraidyti, bet ta diena >>>> visi >>>> lektuvai uzimti, nu ir baigiasi viskas tuom. O savo skaraidai kada >>>> nori. >>>> >>>> Pagal ULO taisykles licenzija galioja 5 metus, jei nori pratesti, >>>> paskutinius 12 men turi buti praskrides 5 valandas, is ju 2 valandas >>>> skirtinguose aerodromuose. >>>> Aisku tas 5 valandas per 5 metus paskraidyti yra labai mazai, bet >>>> tarkim >>>> jeigu nera galimybiu finansiniu, tai manau per 5 metus sukrapstysi tuos >>>> 1000 >>>> litu 5 valandom,kad pratesti licenzija >>> >>> >> >> >