Tema: Re: A85 ar kas naudoja si kura
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-04-09 08:01:22
Kokiais jus laizais vazinejat kad toki buki kompai? Pyliau i Xantij avaziavo 
kaip zveris. Tik kuresi sunkiau, bet taip ir turi buti. Gal beda bosho 
ipurskimuose, nes ksiusoj Siemens'o stovi. Ekonomines naudos tai beveik ner, 
tiesa as pyliau kai kainu skirtumas beveik dvigubas tarp benzo ir 
spiritasiaus buvo. Uztat variklis issiplauna, is bako kondensatas isdega 
sekmingai, varikliui dirbt smagiau, nes geriau ausinasi degimo kameros.


"dr.Amber" <dramber@broniaus.net> wrote in message 
news:53eorjd2xq9b.1pixleeml439m.dlg@40tude.net...
> On Thu, 7 Apr 2011 11:57:27 +0300, Signalizacija wrote:
>
>> Pabandyk, papasakosi. Tik kam keist ta kompa ir purksukus
>
> Nugi kiek galima adaptacija pagal liamdą? Maniškio popieriuose rašo 25%.
> Panašiai ir purkštukų atsargos palikta, o spirito reikia pilti +50% prie
> WOT. Va čia ir atsiranda poreikis purkštukus keisti. Aišku galima slėgio
> reguliatorių pahakinti, tik va ką apie tai kuro siurblys pagalvos...
>
> su 1:1 e85 ir 95 mišiniu važiavo su standartine programa. šaltas (10-15 C)
> vedėsi normaliai, bet va laisva eiga neįtin stabili buvo, važiuojat pirmus
> kelis kilometrus atleidus gazą irgi bandydavo purtytis. sušilęs važiavo
> gerai, šiltas (30-40 C) vedėsi gerai. Čia aušinimo skysčio temperatūra
> užvedimo metu. Kilometro kaina gavosi 2 centais mažesnė nei grynu 95 kas
> būtų 14 litų nuo bako arba kokie 280 litų per metus.
> su grynu e85 ir koreguota programa - ankstintas degimas, ilgintas 
> įpurškimo
> laikas, koreguota užvedimo procedra pagal gamyklinę E85 programą panašiam
> varikliui. Vedasi gerai, laisva eiga dirba stabiliai, tiesa šalto variklio
> laisvos eigos apsukos pakilo. Išlindo žemo suspaudimo variklio bukumas
> beigi turbo lagas. Važinėjant 95, pojutis "nevalti kol neužpūtė" nebuvo
> toks stiprus. Užpūtus valino gal net kiek geriau nei ant benzo. Prie WOT 
> ir
> kažkur 0,9 bar pertekliaus, pasibaigė purkštukai ir kompas numetė slėgį
> beigi nusuko degimą. Rezultate sveikas variklis, bet pats perėjimas iš
> valit į nebevalit toks šlykštokas ir kiek netikėtas buvo. Sumažinus max
> slėgį iki 0,7 bar buvo galima važinėti be spec efektų, bet ant benzino su
> 1,1 bar max mašina buvo žymiai gyvesnė.
> kilometro kainos normaliai suskaičiuoti nepavykko - bakas sudegintas
> pagrinde autostradoj, gavosi kažkur +20% prie benzino sąnaudų, bet
> važiavimo stilius buvo ekonomiškesnis (jokių ten palankstymų 160+) nei
> važiuojant tuo pačiu keliu ant benzino. Žodžiu ekonominio efekto
> nepastebėta. Pikčiausia buvo tai, kad norint grįžti teko keisti programą
> atgal į benzininę, bo E85 apylinkėse nebuvo. Va tuo eksperimtas ir 
> baigėsi,
> nes nebeprisiverčiau ecu pakeisti.