Tema: Re: A85 ar kas naudoja si kura
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-04-06 20:02:35
Kelis kartus bandziau ant gryno, i apytusti baka iki pilno E85.
1) Ant laisvu dirbo vangiau, teko paanktinti degima.
2) Is vietos pajudeti sunkiau nes dazniau geso. Geso del to, kad vangiai
reaguodavo i gaza, reikedavo pima pakelti apsukas, o po to atleidineti
sankaba.
Su benzu buvau priprates pradedant vaziuoti apsukos nei kiek nepakildavo.
3) Vaziuojant traukos pamazedavo, ypac jausdavosi uzsikabinu priekaba.
4) Kuro sanaudos padidejo lyginant su benzu, bet vaziuoti vis dar budavo
pigiau.
5) Nezinau ar sutapimas, bet vaziuojant su sitom visom korekcjos, pradege
galvutes tarpine tarp dvieju cilindru.
6) Ziema uzkurti budavo sunkiau, saltas variklis blogai dirbo ziema.
7) Maisyti kazkokiu santykiu nebandziau.
Tuom eksperimentai ir baigesi.