Tema: Re: A85 ar kas naudoja si kura
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-04-07 11:33:55
o ka bendro turi degimo temperatura ir liamdos darbas?

"Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message 
news:inigkb$rfh$1@trimpas.omnitel.net...
> Visu pirma E85, o ne A85. Apie jo naudojima buvo mano straipsnis 15min.lt 
> ana savaite. Vazineju antrus metus, nuo pat atsiradimo. Trumpai paminesiu, 
> jog norint vaziuoti, butina riebinti misini. Tam esu pasidares adapteri, 
> elementariai imituojanti zemesne variklio darbo temperatura. Tiesa, anas 
> gudrus, atsizvelgia ir i fizine variklio darbo temperatura. Atitinkamai 
> pariebinus misini vazineju su 10% didesnem kuro sanaudom bei 2/3 benzino 
> galios. Per visa ta laika kurui sutaupiau virs 1500lt, taigi taip, 
> apsimoka. Paankstinus degima galima gauti dar geresnius rezultatus, bet 
> ant mano varikliuko degimas ir taip labai ankstyvas is gamyklos, tai 
> nelieciau. O vazineju grynu E85. Tarp kitko, vasara jame 15% benzino, 
> ziema - apie 25%. Bet ir to nepakanka, kad be problemu uzsivesti vidury 
> ziemos. Gero akumuliatoriaus reikia. Tiesa, dar prie problemu reiktu 
> priskirti vaziavima dregnu oru. E85 degimo temperatura yra zemesne, kas 
> mazina signalo amplitude lamda zonde. Ypac dregnu oru pasitaiko, kad del 
> to kompas nusprendzia kad mire lamda zondas, beviltiskai dingsta trauka. 
> Bet tokiu dienu per metus viena ar dvi. Pliusai - variklis vaziuos ilgiau, 
> nes misinys dega tolygiau, svelniau perduoda jega i stumokli, zemesne 
> degimo temperatura, svaresnis ismetimas. Pliusai nusveria minusus.