Tema: Re: kiek atominiu elektriniu viso yra pasaulyje?
Autorius: padugne
Data: 2011-03-18 00:13:52
On Thu, 17 Mar 2011 23:22:24 +0200, Dainiushas wrote:

> nu tai dulkės šiai iš niekur neatsiranda. turi arba pistelt arba
> užsidegt.

Atsiranda is minetu strypu. Jei ju nesugebes atvesint, tai dar pakaite
jie patys susiras kelia isoren. Kastuveliu gi nesusemsi. Jau dabar zmones
net trumpam nelabai gali buti netoliese, nors atseit "dar nieko neivyko".
Isivaizduok kas bus kai tas uranas issilydys ir isvarves lauk.

Be kita ko jie ten beje dar turi ir resaiklintu strypu su plutoniu kuris
kaip zinia ziauriai nuodingas. Rase kad jie ten irgi po truputi verda.

> O vat su ta elektra tai aš nesuprantu ten prikolo. Tipo per savaitę
> laiko nebuvo galima suorganizuot dyzeliukų tiems siurbliams?

Matyt kad nebuvo, nezinia ar tokio galingumo mobiliu generatoriu
apskritai buna. O seip neaisku ar atvedus laidus visas tas reikalas
apskritai pasileis.

--
kthxbai.