Tema: Re: kiek atominiu elektriniu viso yra pasaulyje?
Autorius: DK
Data: 2011-03-16 16:19:11
Atsiprašau, sprogimai aplink reaktorius, reaktorių išorėje, jei taip
paprasčiau, visa bėda, kad savininkai/technikai/ekspertai/etc. nė velnio
nenuraukia kas ten vyksta. Mano kvaila galvą, jei praneši, kad kažkuris
reaktorius neutralizuotas/sustabdytas/sutvarkytas, o kita dieną jo
periferijoje įvyksta sprogimas - labai daug klausimų kyla, kuriuos
premjeras sukonkretino į vieną aiškų ir paprastą.
Dėl Merkel ir dėl antiatomininkų - sutinku - švelniai tariant briedas
kažkoks, keliama panika ten, kur jos visiškai nereikia. Betrūksta tik,
kad kokie "žalieji" musulmonai afrikiečiai susprogdintu Prancūzijoj
atominę elektrinę, uždarymo tikslais...