Tema: Re: kiek atominiu elektriniu viso yra pasaulyje?
Autorius: Tomas
Data: 2011-03-16 11:07:07
On Wed, 16 Mar 2011 10:57:13 +0200, Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:

> taigi px giliai tas drebėjimas, problema, kad užsėmė.. Man tik vienas
> klausimas - kokio bybio tos elektrinės stovi jūros lygyje, jei jau kokie
> 5 tūkstančiai metų žinoma, kad ten  būna cunamiai.....

Tokio bybio, kad atominei elektrinei reikalingas aušintuvas, o tam puikiai
tinka vandenynas.
Taip pat matyt buvo įvertinta, kad tokio lygio cunamio koks buvo tikimybė
pvz. 1 per 5000 metų ir neverta dėl to investuoti į atitinkamo lygio
apsaugas. Bėda tik ta, kad žemė sudrebėjo ir cunamis atėjo greičiau nei
planuota.