Tema: Re: Pagalba Lietuvoje:)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2011-03-10 23:50:36
Tavo atveju galėtų atsiųsti tech. pagalbą mokamą ir užvestų auto. Kas čia
nesueina tau?

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport

"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message

"Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message
> Kai kuriais atvejais ne piliečiui spręsti ar jam reikia pagalbos (girto
> sniege atvejis), bet jei dar ir pagalbos prašo, tai bent jau žmogiškumo
> stoka

Man pagalbos reikia pakrauti issikrovusi akuma garaze stovejusiai masinai.
Prieiti sunku, o ir tingiu. Tai jau skambinti 112 pagalbos, ane??  Dar
susalsiu garaze pakroveja bejungdamas...
Audrius   K.
P.S. mano atvejis beveik analogiskas cia aptariamam. Ten zmogus sunkiai
isvaziuojamu keliu su auto, skirtu asfaltui (ir visiskai neparuostu, nes
neturejo lebiodkes, trosu, spec domkratu, kastuvo, benzopjuklo) kazkur
nezinia kur vakare vaziavo miskais . Su tokiu auto jis nuo asfato turejo
nenuvaziuoti. Jei butu istriges (ant asfalto), tai ir pagalba butu atsiusta
(kaip ir pono pavyzdziai su tuneliais ar autobanais). O dabar vaziavo ten,
kur jam vaziuoti nepriklauso, vaziuodamas suprato(reikia buti visiskai
durnam, kad nesuprasti, jog jo auto neskirta uzsnigtais  laukais ir pelkemis
vazineti) apie pasekmes, bet vaziavo toliau...
    As taip pat zinojau, kad ilgiau palikus auto su pajungtu akumu
signalizacija ir budincios elektros grandines iskraus akumuliatoriu. Tai
naturalu.

(kai įstatymas nereglamentuoja tokios pagalbos). Dėl įstatymo nesu