Tema: Re: Pagalba Lietuvoje:)
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-03-07 10:40:34
kadangi automobilis skirtas pagrinde išvykoms į gamtą - nuotykių patiriu
reguliariai, o šiemet kaip niekad dažnai.
žiemą automobilyje visada parengtas domkratas ir sudedama pėstinininkų
lopetėlė (dabar dar ir kirvukas ir pjūklas). kastuvas sniegui buvo tol,
kol sniegas buvo "kasamas", dabar jis sukritęs, tad prasmės vežiotis
kastuvą nematau.
tai vuo, išlėkus dalimi mašinos iš kelio, susmukus ratu griovin, pakibus
ant dugno, jami lopetėlę ir nukerti 2-3 sausuoliukus, pakasi po dugnu,
dedi vieną ir tuomet domkratu iškeli mašiną likusius medelius po ratais
ir daraisi vietos apsisukimui (jei tik yra galimybė) arba ją susikuri
pats. vieną sykį valandą knisausi, kai atbulai važiuojant posukyje
mašinos priekį iš vėžių išspjovė ir virš griovio pakabino.
automobilis AWD, senas '98 outbackas. paskutinį sykį ekstremalus
įvažiavimas ir išvažiavimas buvo vakar. neužsistūmiau iki numatytos
vietos pelkyne apie 30m... teko mest mašiną ir atžvejoti, po žūklės
šiaip taip išsijudinti pakasus suledėjusį sniegą po ratais ir spaudžiant
gazą atbulomis iš pelkyno grįžt į mišką. apsisukau po egle - ten sniego
beveik neradau.
o situacija buvo tokia, kad reikėjo peršokti per pievą iš miškelio iki
miškelio, toje vietoje tik pasieniečių slidžių vėžės... net anie su savo
turima technika ten nelįsdavo. neperšokau - sniegas per kietas ir gan
gilus - 30-40cm ;)
bet ir parkių jokių jau nebėra, tiesiog pasižiūri į situaciją,
sustrateguoji veiksmus, priimi sprendimą.