Tema: Re: Pagalba Lietuvoje:)
Autorius: pjezo
Data: 2011-03-06 18:28:56
"nezinia kur"- tai viena medalio puse.
antra- jei policija pasius - tuomet jie tampa kaip ir uzsakovu, ir "Renookui" atsisakius susimoket traktoristui- policajui tektu susimoket is savo kisenes.

Primesk kitaip situacija:
- vakare, kokia 23"00 vaziuoji sau su savo dzipu.
Stabdo tave policajus ir sako- "bicas, dabar vaziuoji atgal 10 km, tada suki i kaire, po to prie triju puseliu i desine, nu o prie nulikusio berzo vel i kare, ten stovi "Renookas" davai ji istrauki"
Apupienai juk ar ne butu?