Tema: Re: Pagalba Lietuvoje:)
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-07 10:56:09
nu va kad irankiu neturejau... as kazkaip ir be parkiu ten, aisku truputi
nesmagu kai tokios situacijos nesitiki. valanda laiko naiviai tikejausi pats
susitvarkyti. bet deja nepabvyko, tada pradejau pagalbos ieskotis:)
Visoje istorijoje vienintele vieta kurioje tikrai buvo neramu ir baimes
atsirado tai kai girdi zingsniu nuo taves per kelis zingsnius:)