Tema: Re: Pagalba Lietuvoje:)
Autorius: pjezo
Data: 2011-03-06 18:25:45
ijungiai durniu ar cia tau taip naturaliai gaunasi?

tikrai nesupranti kuo skiriasi gyvybei pavojinga padetis (saltis+puga, ar tavo minetas atvejis-girtas ant sniego) nuo nepatogumo-uzklimpusi auto miskia, kai pavojus joks negresia (isskyrus nepatoguma ir galimybe issigasti- ramiai galima pralaukti iki ryto automobilyje)