Tema: Re: Smart ir atsiliepimai :)
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2009-02-23 22:21:32
nu su normalia masina tu gal ir gali pajautinet ta koja, bet su anuo nu
nesigauna nors tu ka. Gyvas pvz buvo kai pastrigau ant lygau kelio (kur jau
anksciau minejau), ir islipes laisvai galejau ranka sukti stovincios
"masinos" varomaji rata (ta kuris uzsibuksavo). Tokiu atveju nemanau kad
pajautimas ar kitokia magija pagelbetu. Tiesiog nu nera pas ji pakankamo
svorio tokiems dalykams...