Tema: Re: Smart ir atsiliepimai :)
Autorius: vnature
Data: 2009-02-20 18:41:44
na aisku, jei jau apie skonius kalba uzejo, tai...

as cia is praktines/ekonomines puses tik paklausiau. Nes nepaisant galimai aukstos pirkimo kainos - veliau pardavimo kaina irgi bus nezema. Tai ir idomu, ar imant ju skirtuma ir pridejus to laikotarpio eksploatacijos islaidas - golfas vis dar gaunasi ekonomiskiausias? Nes seniau tai buvo, berods