Tema: Re: Smart ir atsiliepimai :)
Autorius: VNO
Data: 2009-02-21 12:44:10
> na pvz senamiestyje...
> vakar gryzhes namo ~14h mashina pastachiau ~15:20

netikiuuuuuuuuuuuuu :)
gyvendamas oldtowne nerandi vietos :D
gal dar nemokamu vietu ieskai?
prajuokina.

bunu centre (vilniaus, vokieciu, pilies) kasdien, varau pietauti ir pan - vieta randu per 5-10 min.

> Visa laika atsiranda idiotu, kurie pastato per viduri dvieju vietu, kur
> tiesiog tarp dvieju ivazhiavimu tik dvi mashinos ir telpa... taigi jei
> nebuni/negyveni mieste - manau problemu nematai, man jau pradeda dantu
> skausmas nuo parkingo isimest ir kuo toliau tuo labiau kyla mintys atsiradus
> progai keltis velniop ish senamieschio, kad ir kaip dzhiugu chia butu gyvent

senamiestis turi savo pliusu ir minusu.
jei nori gyventi su aprkinguentre - tai ji sau gali nusipirkti, arba isigyti buta su garazu.
gali ir uzmiestyje gyventi -bet tai nebus centras, kur visi barai ir klubai po ranka.

VNO