Tema: Re: Smart ir atsiliepimai :)
Autorius: Toxis
Data: 2009-02-21 13:00:45
ble jus mane dzhiuginat...
Kur tu gyveni? Sakykim pashiluose - ar dazhnai statai mashina lazdynuose,
arba baltushoj, ten girdejau vietu yra...
Ne, ash atvazhiaves namo statau savo gyvenamoj gatvej, nes turiu lipduka
leidzhianti tai daryti nemokamai. Taip, ash galechiau varyt mashina i
karolinishkes ir ten turbut tikrai raschiau vetos, bet pasakyk man
gerbiamasis, kam tada reikalinga personalinio transporto savoka jei iki jos
dasigaut tau reikia triju persedimu troleibusais?