Tema: Re: monoipurskimas
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-20 17:25:29
On 02/19/2011 01:20 PM, schaumschlager wrote:
> Daug cia tau pasiulymu prirase. Nusikelk dangteli ir padziai paziurek, ar
> nestringa plunzerine adata. Kai eilini syki saltas nesikurs - atsuk, atkelk
> ir paziurek, ijunges padeti uzvedimui - ar ispurskiama dozuota degalu
> porcija per adata. Jei ne - tvarkyk pirmiausia sia vieta. Jei ne mechaninis
> strigimas - gali buti uzsioksidave/nukorodave VIDINIAI kontaktai releje. Ji
> neardoma. Kartais gelbsti "suvirinimas", duodant trumpa jungima 1-2
> sekundems. Variantu is sios vietos velgi - begale, bet as pradeciau tokiu
> eiliskumu.

zodziu, vaiduokliai tame pezhe gyvena. nurinkau siandien didziaja dali 
pribumbasu, pamatavau davikliu pora, perkaisiojau laidus visus.
surinkau. uzsikure spol abarota. dirba graziai, pergazavus nesokineja 
apsukos. bet uztai tepalas plaukioja antifrize...

> ]
> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message news:ijjtjr$hbg$1@trimpas.omnitel.net...
>> zodziu laukdamas eilej diagnostikos svieciuosi toliau.
>> kokiu tikslu padaryta oro isiurbimo valdymas vakuumine sklende? kol saltas
>> variklis ima pasildyta ora nuo ismetimo kolektoriaus, kai susyla ima salta
>> is lauko. ekologija ar koks kitas tikslas?
>> be sitos sistemps yra dar dvi i temperatura reaguojancios - isiurbiamo oro
>> temperaturos daviklis virs karbiuratoriaus ir variklio temperaturos
>> daviklis. zodziu manau, kad bludija kazkas is situ. gal kas is patirties
>> zinot, kuo pasireiskia situ davikliu gedimai?
>> mano beda primenu kas neskaite - nesikuria saltas.
>>
>
>