Tema: Re: monoipurskimas
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-17 21:59:23
On 02/17/2011 09:49 PM, padugne wrote:

> Greiciau susyla variklis + geriau garuoja benzinas.

nu tiek tai aisku. man labiau idomu galutinis rezultatas kaip keiciasi -
maziau kuro ima, geriau traukia ir panasus dalykai. uzsikurimas neturetu
nuo to priklausyt, nes pacioj pradzioj tai ir nuo ismetimo kolektoriaus
tas oras saltas buna.

> Ner ten jokio karbiuratoriaus. Pagal apibrezima.

nu siaip tai yra, ir manuale daug bendru skyriu abiem variantam -
monoipurskimui ir tikram karbui. gal kitaip vadinti priimta, nzn.

> Isiurbiamo oro temperatoros daviklis reikalingas isiurbiamo oro kiekio
> paskaiciavimui, matuokles gi nera. Antifrizo temperaturos daviklis
> reikalingas variklio temperaturos matavimui.

> Susirastum kokia knyzke internete ar kazkastai. Pilna gi.
>
> Monomotroniko smegenys kaip zinia labai gudros, bo jis praktiskai neturi
> davikliu, t.y. beveik zlibas. Todel ir reakcijos nera vienareiksmes.
>
> Gal kisai nagus prie degimo?

as tai nelindau, uz kitus negarantuoju :)