Tema: Re: monoipurskimas
Autorius: padugne
Data: 2011-02-17 21:49:21
On Thu, 17 Feb 2011 21:40:43 +0200, CodeC wrote:

> zodziu laukdamas eilej diagnostikos svieciuosi toliau. kokiu tikslu
> padaryta oro isiurbimo valdymas vakuumine sklende? kol saltas variklis
> ima pasildyta ora nuo ismetimo kolektoriaus, kai susyla ima salta is
> lauko. ekologija ar koks kitas tikslas? be sitos sistemps yra dar dvi i

Greiciau susyla variklis + geriau garuoja benzinas.

> temperatura reaguojancios - isiurbiamo oro temperaturos daviklis virs
> karbiuratoriaus ir variklio temperaturos daviklis. zodziu manau, kad

Ner ten jokio karbiuratoriaus. Pagal apibrezima.

Isiurbiamo oro temperatoros daviklis reikalingas isiurbiamo oro kiekio
paskaiciavimui, matuokles gi nera. Antifrizo temperaturos daviklis
reikalingas variklio temperaturos matavimui.

> bludija kazkas is situ. gal kas is patirties zinot, kuo pasireiskia situ
> davikliu gedimai? mano beda primenu kas neskaite - nesikuria saltas.

Susirastum kokia knyzke internete ar kazkastai. Pilna gi.

Monomotroniko smegenys kaip zinia labai gudros, bo jis praktiskai neturi
davikliu, t.y. beveik zlibas. Todel ir reakcijos nera vienareiksmes.

Gal kisai nagus prie degimo?

--
kthxbai.