Tema: Re: monoipurskimas
Autorius: md
Data: 2011-02-18 13:44:58
On 2011.02.17 22:17, Staska wrote:

> Nesigilink cia. Pas save ismetes visai ta silto oro paemima, nesiskundzia
> variklis nei kurdamasis, nei dirbdamas.

O man kaiptik sita vieta buvo svarbiausia! Is Italijos atvaziavo pasatas
ismestu reguliatorium ir palikta, kad imtu ora visada tik is lauko. Man
ziema vaziuojant trasoj uzsaldavo ipurskimas taip, kad nustodavo
reaguoti i gazo paspaudima. Sustojus salikelej per minute kokia
atsildavo ir vel galedavau vaziuoti toliau. Kai perjungiau, kad imtu ora
nuo kolektoriaus - viskas susitvarke.