hidrotransformatorius :) http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_gearbox http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission.htm "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message news:iigj52$k2c$1@trimpas.omnitel.net... > sorry, o kas tas "torque converter"?? > "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message > news:iigiut$jnt$1@trimpas.omnitel.net... >> cia zinoma gali buti mano bendram isilavinime spraga bei patirties stoka, >> bet kazkaip autamatas ir dvimasis smagratis kazkaip nematytas. o kad taip >> vadinamas "torque converter" barsketu tai nepasitaike. >> >> >> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message >> news:iiggct$f1i$1@trimpas.omnitel.net... >>> O kaip su automatu? >>> Pas mane butent automatas, ir rods tas patraskejimas yra kol saltas >>> variklis. >>> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >>> news:iigfh7$dd8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> dvimasio smagracio sankabos diskas kaip diskas, vienmasio atveju >>>> sankabos diskas turi spyruokles, kurios ir svelnina tai ka daro >>>> dvimasis smagratis. >>>> >>>> >>>> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message >>>> news:iigedm$bar$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto? >>>>> Kas jose sugeria tuos visus smugius? >>>>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message >>>>> news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote: >>>>>> >>>>>>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja >>>>>>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas? >>>>>> >>>>>> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai >>>>>> abieju >>>>>> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma, >>>>>> t.y. kai "suseda" spyruokles. >>>>>> >>>>>> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia >>>>>> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur. >>>>>> >>>>>>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i >>>>>>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai? >>>>>> >>>>>> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija. >>>>>> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga >>>>>> ir >>>>>> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio >>>>>> generuojami >>>>>> impulsai. >>>>>> >>>>>> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos >>>>>> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio >>>>>> darba. >>>>>> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet. >>>>>> >>>>>> As asmeniskai neperdarineciau. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> kthxbai. >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >