Tema: Re: Q: Dvimasiai/vienmasiai smagraciai
Autorius: TranZOO
Data: 2011-02-04 12:33:02
hidrotransformatorius :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_gearbox
http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission.htm




"Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message 
news:iigj52$k2c$1@trimpas.omnitel.net...
> sorry, o kas tas "torque converter"??
> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
> news:iigiut$jnt$1@trimpas.omnitel.net...
>> cia zinoma gali buti mano bendram isilavinime spraga bei patirties stoka, 
>> bet kazkaip autamatas ir dvimasis smagratis kazkaip nematytas. o kad taip 
>> vadinamas "torque converter" barsketu tai nepasitaike.
>>
>>
>> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message 
>> news:iiggct$f1i$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O kaip su automatu?
>>> Pas mane butent automatas, ir rods tas patraskejimas yra kol saltas 
>>> variklis.
>>> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
>>> news:iigfh7$dd8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> dvimasio smagracio sankabos diskas kaip diskas, vienmasio atveju 
>>>> sankabos diskas turi spyruokles, kurios ir svelnina tai ka daro 
>>>> dvimasis smagratis.
>>>>
>>>>
>>>> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message 
>>>> news:iigedm$bar$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto?
>>>>> Kas jose sugeria tuos visus smugius?
>>>>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message 
>>>>> news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote:
>>>>>>
>>>>>>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja
>>>>>>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas?
>>>>>>
>>>>>> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai 
>>>>>> abieju
>>>>>> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma,
>>>>>> t.y. kai "suseda" spyruokles.
>>>>>>
>>>>>> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia
>>>>>> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur.
>>>>>>
>>>>>>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i
>>>>>>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai?
>>>>>>
>>>>>> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija.
>>>>>> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga 
>>>>>> ir
>>>>>> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio 
>>>>>> generuojami
>>>>>> impulsai.
>>>>>>
>>>>>> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos
>>>>>> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio 
>>>>>> darba.
>>>>>> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet.
>>>>>>
>>>>>> As asmeniskai neperdarineciau.
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> kthxbai.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>