O kaip su automatu? Pas mane butent automatas, ir rods tas patraskejimas yra kol saltas variklis. "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:iigfh7$dd8$1@trimpas.omnitel.net... > dvimasio smagracio sankabos diskas kaip diskas, vienmasio atveju sankabos > diskas turi spyruokles, kurios ir svelnina tai ka daro dvimasis smagratis. > > > "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message > news:iigedm$bar$1@trimpas.omnitel.net... >> O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto? >> Kas jose sugeria tuos visus smugius? >> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message >> news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net... >>> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote: >>> >>>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja >>>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas? >>> >>> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju >>> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma, >>> t.y. kai "suseda" spyruokles. >>> >>> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia >>> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur. >>> >>>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i >>>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai? >>> >>> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija. >>> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga ir >>> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami >>> impulsai. >>> >>> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos >>> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio >>> darba. >>> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet. >>> >>> As asmeniskai neperdarineciau. >>> >>> -- >>> kthxbai. >>> >> >> >