Tema: Re: Q: Dvimasiai/vienmasiai smagraciai
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-02-04 11:20:29
O kaip su automatu?
Pas mane butent automatas, ir rods tas patraskejimas yra kol saltas 
variklis.
"[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
news:iigfh7$dd8$1@trimpas.omnitel.net...
> dvimasio smagracio sankabos diskas kaip diskas, vienmasio atveju sankabos 
> diskas turi spyruokles, kurios ir svelnina tai ka daro dvimasis smagratis.
>
>
> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message 
> news:iigedm$bar$1@trimpas.omnitel.net...
>> O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto?
>> Kas jose sugeria tuos visus smugius?
>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message 
>> news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net...
>>> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote:
>>>
>>>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja
>>>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas?
>>>
>>> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju
>>> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma,
>>> t.y. kai "suseda" spyruokles.
>>>
>>> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia
>>> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur.
>>>
>>>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i
>>>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai?
>>>
>>> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija.
>>> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga ir
>>> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami
>>> impulsai.
>>>
>>> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos
>>> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio 
>>> darba.
>>> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet.
>>>
>>> As asmeniskai neperdarineciau.
>>>
>>> -- 
>>> kthxbai.
>>>
>>
>>
>