O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto? Kas jose sugeria tuos visus smugius? "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net... > On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote: > >> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja >> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas? > > Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju > smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma, > t.y. kai "suseda" spyruokles. > > Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia > nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur. > >> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i >> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai? > > Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija. > Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga ir > variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami > impulsai. > > Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos > ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio darba. > T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet. > > As asmeniskai neperdarineciau. > > -- > kthxbai. >