Tema: Re: Q: Dvimasiai/vienmasiai smagraciai
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-02-04 10:46:46
O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto?
Kas jose sugeria tuos visus smugius?
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message 
news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net...
> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote:
>
>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja
>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas?
>
> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju
> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma,
> t.y. kai "suseda" spyruokles.
>
> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia
> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur.
>
>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i
>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai?
>
> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija.
> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga ir
> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami
> impulsai.
>
> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos
> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio darba.
> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet.
>
> As asmeniskai neperdarineciau.
>
> -- 
> kthxbai.
>