Tema: Re: Q: Dvimasiai/vienmasiai smagraciai
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-02-04 12:07:30
sorry, o kas tas "torque converter"??
"[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
news:iigiut$jnt$1@trimpas.omnitel.net...
> cia zinoma gali buti mano bendram isilavinime spraga bei patirties stoka, 
> bet kazkaip autamatas ir dvimasis smagratis kazkaip nematytas. o kad taip 
> vadinamas "torque converter" barsketu tai nepasitaike.
>
>
> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message 
> news:iiggct$f1i$1@trimpas.omnitel.net...
>> O kaip su automatu?
>> Pas mane butent automatas, ir rods tas patraskejimas yra kol saltas 
>> variklis.
>> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
>> news:iigfh7$dd8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> dvimasio smagracio sankabos diskas kaip diskas, vienmasio atveju 
>>> sankabos diskas turi spyruokles, kurios ir svelnina tai ka daro dvimasis 
>>> smagratis.
>>>
>>>
>>> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message 
>>> news:iigedm$bar$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto?
>>>> Kas jose sugeria tuos visus smugius?
>>>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message 
>>>> news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote:
>>>>>
>>>>>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja
>>>>>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas?
>>>>>
>>>>> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju
>>>>> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma,
>>>>> t.y. kai "suseda" spyruokles.
>>>>>
>>>>> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia
>>>>> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur.
>>>>>
>>>>>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i
>>>>>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai?
>>>>>
>>>>> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija.
>>>>> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga 
>>>>> ir
>>>>> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami
>>>>> impulsai.
>>>>>
>>>>> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos
>>>>> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio 
>>>>> darba.
>>>>> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet.
>>>>>
>>>>> As asmeniskai neperdarineciau.
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> kthxbai.
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>